fbpx
Логотип

АРТ АКАДЕМІЯ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ІМЕНІ САЛЬВАДОРА ДАЛІ

15.07.2020

Мистецтво бути щасливою

Відома українська художниця, професор, ректор АРТ Академії сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі Оксана Фурса – особистість напрочуд талановита й цікава. Її картини захоплюють, справа життя – надихає, а кожен новий проєкт приємно дивує. Про мистецтво та професійні досягнення пані Оксана охоче розповіла нашому виданню.

Пані Оксано, розкажіть про ваш життєвий шлях? Чому ви водночас із вдалою творчою реалізацією себе як художника вирішили зайнятися педагогікою?
Перші кроки були зроблені у 1992 році. У мене, молодого креативного науковця, були досить амбітні плани створити в Україні Національну школу дизайну. Починалося все із експериментального майданчика Академії педагогічних наук України, який згодом переріс у потужний Навчально-науковий комплекс, що включає в себе АРТ ліцей дизайну ім. Сальвадора Далі (з 5-го по 9-й класи), Мистецький коледж ім. Сальвадора Далі (фахова професійна освіта на базі 9-го класу) та повна вища освіта АРТ Академія сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі (бакалаврат, магістратура, друга вища освіта). У 2000 році нашою заслугою стало внесення в Державний кодифікатор/класифікатор професій спеціальності «Дизайн».

Як вам, відомій і популярній серед колекціонерів та поціновувачів мистецтва художниці, вдається поєднувати стільки іпостасей? Ви активно займаєтесь творчістю, знаний науковецьмистецтвознавець. За вашими книжками та монографіями навчаються студенти, ви керуєте таким передовим мистецьким навчальним закладом, а ще – мама та дружина.
Я насправді дуже щаслива людина, яка робить улюблену справу, і ВЕРНІСАЖ всі мої ідеї, сім’я, творчість, наука, педагогіка – це все частина одного цілого – мене самої. Я досить гармонійна і виважена людина, і перше, що я правильно зробила в самостійному житті – це вдало вийшла заміж. Коли поруч з вами по життю йде людина-однодумець, вам є з ким реалізовувати найамбітніші плани. Я пишаюся, що наш навчальний заклад готує фахівців, за якими вишиковується черга роботодавців. Про наші дизайнерські проекти знають далеко за межами України. Скажімо, Гран-прі Американського архітектурного конкурсу отримав випускник АРТ Академії ім. Сальвадора Далі. Наша кафедра комп’ютерної графіки і реклами готує потужну когорту гейм-дизайнерів, розробників комп’ютерних ігор, графічних дизайнерів, аніматорів. Наші випускники та студенти працюють у провідних компаніях, таких як «1+1 студія», СТБ, Новий канал, «Меркс», Національна архітектурна агенція – вони є розробниками національних проектів та авторами дизайнерських стартапів. Розробки Е-проїзного для мерії Києва, ребрендинги фірмового стилю від А до Я компанії «Антонов» та фірмового стилю «Динамо» Київ. Гордість АРТ Академії – це колектив суперпрофесіоналів, яким позаздрить будь-яка дизайнерська компанія! Це автори-розробники української гривні, мультиплікатори, гейм-дизайнери, фото- та відеодизайнери, загалом до навчального процесу залучені професіонали з 20 країн світу.

Взимку цього року в Національному музеї Тараса Шевченка ви тріумфально провели справжній арт-марафон #AURUM, який був наповнений магією творчості й силою мистецтва. Які ваші подальші плани та майбутні проекти?
У цьому році моя персональна виставка #AURUM набула грандіозних масштабів: експозиція займала всі зали музею, були показані 20 нових картин і трансформація моїх робіт в сферу дизайну. На виставці #AURUM представлено величезну кількість робіт, створених разом з моїми друзями – така творча синергія. Я ділюся з ними енергією, а вони – зі мною. Я захоплена, які приголомшливо красиві речі вони роблять, тож виставка – це наш успіх. Одному ж нудно працювати, замикатися в якихось стінах. У мене немає такого поняття, як «натхнення», я хочу малювати завжди, часто у мене просто не вистачає на це часу. Коли ж є хвилинка, я рада виплеснути це щастя на полотно, адже мені навіть більше подобається не результат, а сам процес роботи.

У чому ви черпаєте натхнення для своїх незвичайно барвистих і позитивних картин?
Напевно, це картинки з мого щасливого дитинства. У них все: казки, які розповідала бабуся, диво пізнання навколишнього світу, такого величезного і яскравого, який буває тільки в дитинстві, чудові книги з неповторним запахом друкарської фарби, які дарував мені батько. Натхнення – це ті миті, коли під враженням спогадів, відчуттів або колись побаченого виникає бажання вилити все це на полотно, поділитися почуттям сприйняття світу, властивого тільки тобі і нікому іншому. Тому більше подорожуйте, сміливо мрійте і згадуйте і натхнення неодмінно відвідає вас, що б ви не робили.

07.07.2020

Про професію

Графічний дизайнер

Сучасний світ настільки швидко змінюється, що людство ледве встигає слідувати таким стрімким змінам. Щоб відповідати нинішнім професійним вимогам, доводиться постійно вдосконалювати свої знання та навички, отримувати новий досвід, теоретичні та практичні вміння. Колись затребувані бухгалтера, перекладачі, юристи та банкіри перестають користуватися колишнім попитом, а на їх зміну приходять фахівці в сфері інформаційних технологій.

Дослідники світового ринку професій стверджують, зовсім скоро кропітку працю фінансистів, економістів, «продажників» та інших звичних для нас професій замінять роботи і комп’ютери. Місце роботи майбутньої людини — інтернет, тип зайнятості — фріланс, професійне спрямування — дизайн, web-графіка і програмування роботів. Через 10-15 років будуть затребувані люди з нестандартним мисленням, багатою гнучкою фантазією, здібностями до малювання і проектування. Ми підібрали 5 найбільш потрібних професій майбутнього, які допоможуть вийти людству на новий рівень у сфері інформаційних технологій і систем.

3D дизайнер

3D технології стрімко завойовують український ринок професій. Тривимірна анімація все частіше використовується при створенні фільмів, комп’ютерних ігор, графіки для інтернет-порталів. Головне завдання 3D дизайнера полягає в налаштуванні комп’ютерних персонажів для ігрових анімацій, забезпеченні руху і динаміки намальованих предметів і об’єктів. Говорячи простою мовою, 3D дизайнер сприяє «оживленню» неживих героїв ілюстрацій.

Геймдизайнер

Роль геймдизайнера можна порівняти з функціями режисера при створенні фільму. Це фахівець, який несе відповідальність за проектування і цілісне бачення комп’ютерної гри. Геймдизайнер відповідає за розробку правил гри, її зміст, зовнішній вигляд, особливості ігрового процесу.

Такий фахівець повинен не тільки вміти розробляти ідею і концепцію гри, але і забезпечувати технічне «обслуговування» проекту. Справжній професіонал має навички малювання, веб-дизайну, 3D моделювання, має хороші знання в області програмування і математики.

Творець ігрової графіки

Комп’ютерна графіка — ще один актуальний напрямок в сфері інформаційних технологій. Людина, що спеціалізується на створенні ігрової графіки, займається розробкою, редагуванням і збереженням намальованих зображень. Завдання такого фахівця полягає в розробці динамічних ілюстрацій, 3D малюнків, забезпеченні реалістичного руху з урахуванням законів оптики. Творець ігрової графіки редагує зображення за допомогою передачі освітленості об’єкта і з урахуванням його положення щодо світла. Таким чином, виходить малюнок, найбільш наближений до реального зображення.

Візуалізатор ефектів в кіно

Спеціаліст в сфері створення спецефектів займається розробкою зображень і сцен, що не існують в дійсності. Така робота проводиться для вдосконалення вже відзнятого матеріалу. Застосування спеціальних ефектів набагато дешевше зйомки природної сцени, тому їх часто використовують при створенні масштабних пожеж, повеней, різних катастроф, аварій. Технології створення візуальних ефектів в кіно бувають різними: макетна зйомка, домакетна, аніматроніка, піротехніка, спеціальний грим. Спеціаліст в розробці спецефектів повинен розбиратися у всіх особливостях зйомки нереальних картин в кіно.

Проектувальник домашніх роботів

Роботи, що допомагають сучасній людині справлятися з домашнім господарством — не фантастика, а реальність. Уже зараз в будинках українців приживаються роботи-пилососи, а також системи автоматизації житла (розумні будинки). Надалі з’являться побутові роботи, які допомагають виконувати складну домашню роботу. Роботи-доглядальниці, прибиральники, садівники, пристрої для вигулювання собак та інші різновиди машин — все це стане доступним для звичайної людини. Проектувальник домашніх роботів — одна з основних професій майбутнього. Така людина спеціалізується на програмуванні та розробці розумних машин для будинку, здатних виконувати різні завдання по господарству. Затребуваний проектувальник має навички програмування, створення штучного інтелекту, має системне мислення, розбирається в робототехніці.

Дизайнеру середовища

Немає нічого неможливого для людини з інтелектом

Середньостатистичний сучасний житель мегаполісу часто задається питаннями, які навряд чи цікавили його батьків. Хоча, справедливості заради, варто відзначити, що наші попередники (під час свого життя наші ж ровесники) взагалі не підозрювали про існування якихось речей, без яких ми зараз обійтися не в змозі.

Так ось, один з найбільш популярних на сьогодні предметів обговорення звучить наступним чином: чи можна стати дизайнером інтер’єру, не маючи при цьому спеціальної освіти? До речі, при всій, на перший погляд, очевидності, відповісти на дане питання не так-то й легко.

Ви запитаєте, чому? Та тому що, як говорила обожнювана нашими батьками Вірочка зі «Службового роману», «немає нічого неможливого для людини з інтелектом». Між іншим, це підтверджується тим фактом, що серед дизайнерів зі світовим ім’ям є «самородки» без спеціальної освіти. Але, з іншого боку, таких дизайнерів «катастрофічно» мало. Тобто, звичайно ж, не все так просто. І зараз ми спробуємо розглянути основні обмеження, з якими можуть зіткнутися «доморощені» початківці дизайнери інтер’єру.

Мало якісної практичної інформації

В першу чергу, варто відзначити недостатню кількість інформації з даної теми. Дивно, проте книг і журналів щодо будь-яких інших аспектів сучасного життя — хоч греблю гати. Так, ви без зусиль знайдете цікаві для вас відомості по маркетингу, суспільним відносинам, веб-дизайну, рекламі і цифровому фото. Але, разом з тим, дійсно якісна інформація по дизайну інтер’єру — це крапля в морі інших даних.

Звісно ж, якщо ви непогано володієте будь-якою іноземною мовою, то можна сказати, що вам пощастило більше, ніж іншим. Адже, кажучи про обмеженість інформації по дизайну інтер’єру, ми маємо на увазі книги і журнали, перекладені на українську або російську. Скажімо, близько 95% з них розраховані радше на любителя, ніж на професіонала (тобто будь-яких мало-мальськи корисних технічних рішень ви в них не знайдете), а тому грамотним фахівцем ви з їх допомогою не станете. Що ж стосується інших, то, по-перше, вони дуже дорогі, а по-друге, випускаються досить обмеженим тиражем.

З приводу інтернету, думається, і говорити не варто. Відомості, якими рясніє «глобальна мережа», в більшості своїй написані дилетантами, які мають про дизайн інтер’єру лише віддалене уявлення.

Потрібні технічні знання, розуміння архітектури

Наступне, про що треба пам’ятати, якщо ви вирішили зайнятися дизайном інтер’єру, це реальні технічні знання. Ви можете заперечити, що дизайнер «творить» в уже готовому приміщенні, де всі інженерні комунікації належним чином спроектовані.

Однак найчастіше робота дизайнера інтер’єру включає в себе не тільки перепланування кімнати і призначення приміщення, а й, як наслідок, перенесення комунікацій в більш зручне місце. Так що без основ, так би мовити, «архітектурної грамотності», ви тут не обійдетеся.

Крім цього, вам потрібно знати базові будівельні нормативи. Зрозуміло, ніхто не говорить про те, щоб пам’ятати всі дані правила напам’ять (таке, мабуть, нікому не під силу). Але орієнтуватися в них ви повинні, оскільки в процесі роботи нерідко виникають різні спірні питання, регулювати які — ваш прямий обов’язок.

Унікальність ергономіки інтер’єру та оздоблювальні матеріали

Варто відзначити, що, мабуть, головна особливість дизайну полягає в тому, що йому важко навчити, однак можна навчитися. Так, навіть імениті викладачі не говорять своїм студентам, як треба робити — вони показують, як робити не треба. У зв’язку з цим, потрібно сказати, що фахова освіта важлива, скоріше, в тому аспекті, що в процесі навчання ви отримуєте безцінну можливість спілкуватися з викладачами та однокурсниками, ділитися ідеями, спостерігати, а також накопичувати так званий «візуальний досвід».

Добре розбиратися в оздоблювальних матеріалах, знати їх хімічний склад і фізичні властивості — окрема тема. Наприклад, для вас не повинно бути проблемою красиво і технологічно правильно поєднати паркет з плиткою. Причому, ви повинні розуміти, що вирішувати подібні завдання вам доведеться на кожному кроці. Саме звідси випливає здебільшого надто дорога вартість ваших помилок. Зіпсовані матеріали і марні будівельні роботи — це аж ніяк не те, за що вам платить замовник.

Однак і це ще не все. Абсолютно всі професійні дизайнери інтер’єру в один голос стверджують: гарний дизайнер інтер’єру — це аж ніяк не робота, а стиль життя. І постійні пошуки нової інформації, нового візуального досвіду і нових оригінальних поєднань — основні складові цього «творчого неспокою». Причому, займатися даними дослідженнями хороший дизайнер не припиняє навіть у вільний від роботи час.

І, нарешті, — кілька слів про «таланти». Безсумнівно, практично у кожної людини є так звані задатки. І вони у всіх різні. Але без розвитку своїх здібностей грамотним дизайнером вам не стати. Адже не дарма вважається, що геній — це всього лише 10 відсотків таланту і 90 відсотків праці.

Ну, і наостанок: якщо, незважаючи на всі перераховані вище нюанси, ви впевнені, що народжені для дизайну інтер’єру, то чому б вам все-таки не отримати спеціальну освіту?

30.06.2020

Графічний дизайн

Дипломні проєкти

З гордістю представляємо 100-бальний проект (2022) Бакалавра Serzh Tkachuk-Turkevych на тему «Створення візуально-графічного супроводу урбаністичного простору «Майдан Незалежності» у місті Києві». Керівник дипломного проєкту – Максимов Максим Борисович. Змістовна, серйозна та ідейна робота є синтезом графічного дизайну, промислового дизайну та урбаністики.

Відео проєкту 👉

Основи проектування
Самчук Дарія 11 ДРКГ (2022)
Панно «Людина», листівки до свята день народження, комікс.
Викладач: Черв‘якова Людмила Володимирівна:
Кузенкова Дар‘я 11 ДРКГ
Панно «Самопізнання», листівки до міжнародного дня захисту тварин, комікс «Переродження».
Викладач: Черв‘якова Людмила Володимирівна
Проектування упаковки

Рисунок

Практичні роботи з дисципліни рисунку
Можно побачити драпіровку, симетричні розетки, асиметричні розетки, капітель, натюрморт з квітами 👩‍🎨Студенти: Четверик Аріана 11 ДРКГ, Москальчук Владислава 22 ДРКГк, Суворова Аліна 11 ДРКГ
Викладач: Трегубенко Кіра Анатоліївна
19.06.2020

Курси підвищення кваліфікації

Шановні колеги!

На базі АРТ АКАДЕМІЇ працюють Курси підвищення кваліфікації викладачів ЗВО за дисциплінами:

  • сучасні тенденції філософії освіти в Україні та світі;
  • педагогічна майстерність викладача ЗВО (технології роботи у різних системах навчання, види методзабезпечення, його створення та застосування, основи тестології, методики індивідуального та дистанційного навчання, підручникотворення, методики керівництва навчально-науковими роботами, інновації у вищій школі тощо);
  • актуальні проблеми україномовної комунікації у діяльності викладача ЗВО;
  • практичний курс застосування комп`ютерних технологій на заняттях у ЗВО;
  • соціально-психологічні аспекти взаємодії науково-педагогічних працівників зі студентською молоддю (психотипологія, конфліктологія, особливості сучасних молодіжних субкультур тощо);
  • організація та методика забезпечення науково-дослідної діяльності у ЗВО.

Комплектація груп – 10-12 осіб.

Заняття проводяться у лекційно-семінарській формі у супроводі комп`ютерних презентацій. Слухачам пропонують корисний роздатковий матеріал.

До курсу практичної підготовки за бажанням слухачів входить взаємовідвідування занять з обговоренням, підготовка науково-методичних повідомлень, участь у круглому столі та науково-практичній конференції.

Види курсів:

  • стандартні: 1 день/тижд. (6 акад. год), всього – 96 год.;
  • інтенсивні: 5 днів/тижд. (8 акад. год.), всього – 82 год;
  • вихідного дня: 1 день/тижд. (8 акад. год.), всього – 82 год.

Чекаємо на цікаве та продуктивне спілкування.

Для попередньої реєстрації просимо заповнити заявку та відправити на е-mail: art-dali@ukr.net

 

 
19.06.2020

Науково-методична рада

Положення про Науково-методичну раду АРТ АКАДЕМІЇ імені Сальвадора Далі

Це положення прийнято відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Визначає основні завдання,  обов’язки і права науково-методичної ради закладу.

Загальні положення

1.1. Науково-методична рада АРТ АКАДЕМІЇ сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі створюється наказом ректора для вирішення завдань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу,  підготовки методичної літератури, використання технічних засобів навчання, обміну досвідом педагогічної роботи,  організації підвищення кваліфікації викладачів,  налагодження ефективних зв’язків методичного характеру з іншими навчальними закладами. Рада є дорадчим органом.

1.2. Загальне керівництво методичною діяльністю АРТ АКАДЕМІЇ здійснює проректор з навчально-методичної та виховної роботи,  який одночасно є головою науково-методичної ради.

1.3. До складу науково-методичної ради, крім голови, входить заступник голови, секретар та члени ради з числа працівників науково-методичного відділу та викладачів кожної з кафедр, які мають значний досвід навчально-методичної роботи.

1.4. Науково-методична рада здійснює свою роботу на основі плану, розробленого на навчальний рік і затвердженого на її засіданні.

1.5. Засідання науково-методичної ради проводиться один раз на місяць,  крім літнього канікулярного періоду.

1.6. Рішення ради приймаються шляхом голосування звичайною більшістю голосів.

1.7. Рекомендації науково-методичної ради виносяться на розгляд Вченої ради АРТ АКАДЕМІЇ.

1.8. Науково-методичній раді підпорядковані методичні комісії, які створюються періодично рішенням ради для втілення певних проектів науково-методичного або навчально-методичного характеру.

 
2. Завдання науково-методичної ради АРТ АКАДЕМІЇ

2.1. Планування, організація, контроль та коригування методичної роботи з усіх форм та освітньо-кваліфікаційних рівнів.

2.2. Розгляд і обговорення вузлових питань навчально-методичної роботи у закладі і упорядкування відповідних рекомендацій.

2.3. Вивчення і аналіз навчально-методичної документації, яка відображає зміст навчання (програм, підручників, навчально-методичних посібників тощо).

2.4. Аналіз планів семінарських,  практичних і лабораторних занять кафедр, тематики наукових і дипломних робіт з метою напрацювання рекомендацій.

2.5. Аналіз якості і стану всіх видів методичної роботи кафедр.

2.6. Розробка вимог до методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

2.7. Розгляд і обговорення на основі попередньої експертизи кафедри оригінал-макетів навчально-методичної літератури,  визначення їх відповідності до діючої нормативно-правової бази,  науково-методичного рівня, прийняття мотивованих рекомендацій Вченій раді щодо доцільності їх видання.

2.8. Експертиза навчально-методичних матеріалів з технологій навчання.

2.9. Розгляд та затвердження методичних матеріалів з усіх видів занять.

2.10. Керівництво виданням навчально-методичної літератури.

2.11. Організація творчих зв’язків з іншими навчальними закладами, державними та громадськими освітніми установами та організаціями.

2.12. Участь в організації науково-методичних конференцій на рівні ЗВО, України та міжнародних.

2.13. Організація семінарів,  виставок,  презентації навчально-методичної літератури.

2.14. Організація і проведення методичних семінарів.

2.15. Контроль за роботою методичних семінарів кафедр.

2.16. Контроль за роботою методичних комісій.

2.17. Планування, організація підвищення кваліфікацій викладачів та контроль за її здійсненням.

2.18. Організація у бібліотеці і навчальних кабінетах виставок навчально-методичної літератури.

2.19. Впровадження кращого досвіду методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

 
3. Права науково-методичної ради

3.1. Запит та одержання від кафедр та  інших підрозділів ЗВО необхідних для здійснення покладених на неї завдань відомостей і навчально-методичних матеріалів.

3.2. Залучення професорсько-викладацького складу як авторів,  рецензентів і консультантів навчально-методичних матеріалів.

19.06.2020

Навчальний процес

Навчальний рік у Студії триває 8 місяців (з жовтня по травень) із розрахунку 8 занять/16 академічних годин на місяць. Всього за навчальний рік студійці відпрацьовують 128 академічних годин.

Заняття в групах Студії проводяться двічі на тиждень у позашкільний час. Тривалість кожного заняття – 2 академічні години (1 акад.година=45 хвилин). По будніх днях заняття, як правило, проходять у вечірній час (з 17-ї години), а по суботах – у першій половині дня. При формуванні групи, за рішенням більшості, графік навчання може бути змінений.

Увага! Канікули в Студії не завжди співпадають зі шкільними. Як правило, студійці відпочивають повні три літні місяці, мають довготривалі зимові (новорічні та різдвяні) канікули, а також – відпочинок на травневі свята. Графік роботи на навчальний рік складається у вересні й коригується, за потреби, протягом навчального року. Інформація про зміну графіка, а також  розкладу занять, публікується в «Оголошеннях».

Тривалість навчання в Студії (кількість років) обмежується лише фактом закінчення дитиною середньої загальноосвітньої школи.

 

Для дітей 6-8 років:

  • тематичний живопис

           Сб (10.00-11.30;  11.30-13.00);

  • ​пластилінова анімація (ліплення персонажів з пластиліну та створення власного мультфільму в програмі кіностудія Windows Movie Maker)

           Сб (10.00-11.30);

  • ​«Майбутній модельєр»   (створення одягу та аксесуарів для ляльок)

           Чт (16.30-18.00);

Для дітей 9-15 років:

  • академічний рисунок та живопис

           Сб (10.00-11.30;  11.30-13.00);

  • ​комікси та цифровий рисунок на графічному планшеті

           Сб (10.00-11.30;  11.30-13.00);

  • ​комп’ютерна графіка

           Чт (16.30-18.00);

  • ​«Майбутній модельєр» (створення одягу та аксесуарів)

           Чт (16.30-18.00);

  • «Декор/Дизайн»

           Сб (11.30-13.00);

19.06.2020

Умови вступу

Умови вступу, документи, пільги

 

Для вступу дитини до Студії батьки надають наступні документи:

  • заяву на вступ;
  • ксерокопію Свідоцтва про народження дитини;
  • ксерокопію паспорта одного з батьків (для укладання Договору);
  • 2 фото дитини (3х4 см);
  • довідку від лікаря про відсутність протипоказань для занять в Студії (тяжкі форми сколиозу, алергії, хвороби очей тощо);
  • довідку з навчального закладу, в якому дитина отримує загальну освіту.

Оплата навчання відбувається з розрахунку 150 грн за одне заняття (1 год 30 хв).

Платники мають зберігати квитанції про оплату до закінчення навчального року.

Пільгами при вступі до Студії (за наявності відповідних документів) користуються:

  • діти з багатодітних сімей;
  • діти, які виховуються у неповній сім’ї;
  • діти-сироти та напівсироти;
  • інваліди дитинства;

Пільги також діють у разі навчання в Студії, або в Студії та Коледжі дітей з однієї сім’ї.

Увага! В разі хвороби дитини під час навчального процесу оплата пропущених занять, за наявності відповідної довідки від лікаря, не береться.

19.06.2020

Про студію

До Дизайн-студії імені Сальвадора Далі запрошуються діти від 6 до 16 років. На навчання приймаються усі бажаючі з різним рівнем підготовки або без нього. Ми виходимо з того, що всі діти – талановиті. Наша мета – допомогти їм розкрити свої таланти!

Програмою дитячої Дизайн-студії передбачається комплексне вивчення базових дисциплін та декоративно-прикладних і дизайнерських технік.

Мета програми — Вивчення основ малюнка, живопису та композиції. Оволодіння різними художніми техніками та засвоєння властивостей основних художніх матеріалів, отримання необхідних професійних навичок, та як результат, можливість вільно втілювати дитям свої творчі задуми.

Навчання проходять у цікавій для дитини формі — інформація подається легко і доступно. Діти вчаться малювати з натури, втілювати свої творчі задуми відповідно до правил композиції, живопису, малюнка. Також в програму курсу включено завдання створення копії з роботи відомого художника, що вчить дитину аналізувати творчість знаменитих художників і допоможе у вивченні професійної грамоти. Заняття побудовані таким чином, що завдання поступово ускладнюються,  вивчений матеріал поглиблюється, що дає можливість дитині повністю засвоїти досліджувану інформацію.

Під час занять дітям даються не тільки практичні знання, а й відбувається історичний екскурс в історію мистецтв, пояснюється, як ті чи інші техніки та матеріали використовувалися в різний час різними художниками.

Протягом навчання студійці опановують

Діти Молодшої групи будуть знати та вміти:

  • Властивості основних художніх матеріалів (фарб, графічних матеріалів, основ);
  • Уміння користуватись різними фарбами — гуашшю, аквареллю, акрилом;
  • Уміння користуватись різними графічними способами виразу створення малюнків за допомогою точки, лінії, плям;
  • Властивості кольорів, Поняття тепло-холодних кольорів, вміння змішувати кольори;
  • Поняття світло-тіні;
  • Знати основи композіції — вміння компонувати залежно від сертифікату.

Діти Старшої групи будуть знати та вміти:

  • Поглиблення знань по колористиці — вміння працювати з колірним кругом, створення колориту;
  • Уміння застосовувати основні виразні графічні засоби — точки, лінії, плями;
  • Уміння малювати з натури;
  • Поняття світло-тіні та перспективи;
  • Створення обсягу в малюнку та живописі;
  • Знання різниці між поняттями «ескіз», «етюд», «довгострокова постановка»;
  • Уміння малювати людиниу Знання пропорцій;
  • Оволодіти навичками стилізації.

Що в результаті:

Діти власноруч створюють маленькі художні шедеври в міру навчання і оволодіння різними способами зображення. На заняттях вони познайомляться з основами рисунка, живопису, магією кольору, навчаться малювати різними матеріалами (олівець, вугілля, туш, акварель, гуаш, пастель) і освоять декоративні техніки (батик, вітражна розпис, мозаїка, текстильна розпис).

Програма занять з образотворчого мистецтва для дітей . Тривалість заняття — півтори години.

Молодша група

1) Чарівний світ фарб. Властивості фарб та основ;

2) Палітра кольорів — теплі, холодні;

3) Пастель.

4) Різні техніки малюнка — від олівця до вугілля;

5) Туш;

6) Композиція. Вчимося компонувати в колі, квадраті, трикутнику;

7) Точка-початок малюнку. Створення малюнка за допомогою точки, лінії, плями;

8) Малюємо пейзаж (застосовуємо різні мазки);

9) Композиція. Вивчаємо симетрію-асиметрію;

10) Малюємо фрукти. Натюрморт;

11) Малюємо портрет;

12) Декоративно-прикладне мистецтво;

13) Тематичний живопис. Створюємо настрій;

14) Малюємо тварину, вивчаючи поняття масштабу;

15) Фантастичний світ. (Флуорисцентне фарби).

Старша група

1) Поглиблюємо знання фарб — акварель, гуаш, олія, акрил;

2) Поглиблення в колористику. Кольоровий круг.

3) Гризайль;

4) Рисунок. Передаємо багатство фактур;

5) Акварель.Морський пейзаж;

6) Живопис олійними фарбами;

7) Композиція. Основи. Симетрія-асиметрія, Статика-динаміка, Нюанст-Контраст;

8) Колір в білому. Малюємо натюрморт, що складається з білих предметів;

9) Графічні прийоми. Штрихування;

10) Портрет;

11) Малюнок м’якими матеріалами. Вугілля, пастель, сепія, соус;

12) Копіюємо класиків. Створення копії живописної роботи;

13) Малюємо фігуру людини. Пропорції;

14) Композиція. Стилізація натюрморту.

15) Копозіція головне і другорядне

16) Міський пейзаж; Перспектива.

19.06.2020

Корисні матеріали

НОВІ ВИМОГИ (ДСТУ) чинні для оформлення рефератів, доповідей, оформлення звітів практик, курсових та дипломних проектів/робіт у 2019/2020 н.р.

 

 

 

 

 

Реферат. Титульні сторінки

 

 

 

 

 

 

Навчально-практичні роботи. Титульні сторінки

 

 

 

 

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС

icon-contact-phone@2x

(044) 331-88-77 (76)

icon-contact-fax@2x

(044) 390-37-97 (96)

icon-contact-email@2x

art-dali@ukr.net

icon-contact-address@2x

Україна, 04136 Київ, Північно-Сирецька, 1-3

Як дістатися

znak
«ЛЬВА ТОЛСТОГО» — Тролейбус № 5 (зуп. «Квазар-Мікро»)
«НИВКИ» — Автобус № 32 зуп. (зуп. «Квазар-Мікро»)
КАДЕЦЬКИЙ ГАЙ — маршрутка № 518
ТРОЄЩИНА — маршрутка маршрутка № 180 (до Вишгородської) далі № 32 автобус (зуп. «Квазар-Мікро»)
«ОБОЛОНЬ» — автобус № 102 до (зуп. Вишгородська), далі автобус № 32 (зуп. «Квазар-Мікро»)
«ГЕРОЇВ ДНІПРА» (мінський масив)— маршрутка № 537 (зуп. «Сирецька»), далі 5 хв. пішки
«УНІВЕРСИТЕТ» — маршрутка № 575, або тролейбус № 5
«ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ» — маршрутка № 575, або тролейбус № 5
«ШУЛЯВСЬКА» — маршрутка № 575, або тролейбус № 5
«БЕРЕСТЕЙСЬКА» — маршрутка № 575, або тролейбус № 5
«НИВКИ» — маршрутка № 575, або тролейбус № 5
«СИРЕЦЬ» — тролейбус № 35 (зуп. «Сирецька»), маршрутка № 575, 223, 32 маршрутки (зуп. «Квазар-Мікро»)

АРТ АКАДЕМІЯ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ІМЕНІ САЛЬВАДОРА ДАЛІ

SALVADOR DALI ACADEMY OF CONTEMPORARY ARTS