Як перетворити творчу ідею на бізнес-ідею? Як створити умови, щоб культура, мистецтво, дизайн приносили не лише задоволення, а й мультиплікувалися у фінансову і суспільну корисність? Як керувати творчими командами і проектами?
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ – мистецтво управління креативними проєктами та організаціями:
– критичне мислення;
– технології та методи управління креативом в культурних і мистецьких проєктах (від розробки ідеї до її комерціалізації);
– бюджетування та планування ресурсів на свій проєкт;
– маркетинг культурних і мистецьких продуктів: кіно, реклама, мультиплікація, книги і поліграфія тощо;
– лідерство, побудова особистого бренду;
– можливість обрати будь-який творчий напрямок Арт академії в межах дисциплін вільного вибору студентів.
Найважливіші цілі, яких досягає креативний менеджер, це:
1. Генерування та акумулювання креативних ідей.
2. Доведення креативних ідей до рівня готового продукту або технології.
3. Стимулювання своєї команди до особистого і колективного творчого розвитку на користь проєкту/ організації.
Отже, фахівець в сфері креативного менеджменту знає і вміє створити будь-який культурний проєкт з високою доданою цінністю для себе, для команди, для спільноти і країни.