ПОЛОЖЕННЯ
 ПРО НАУКОВО — МЕТОДИЧНУ РАДУ
Мистецького інституту художнього моделювання  та дизайну
 імені Сальвадора Далі

 

Це положення прийнято відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Положення  «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах»  затвердженого Міністерством освіти і науки України № 161  від 02.06.1993р.,  та визначає основні завдання,  обов’язки і права науково-методичної ради закладу

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Науково-методична рада Мистецького інституту художнього моделювання  та дизайну імені Сальвадора Далі (МІХМД) створюється наказом ректора для вирішення завдань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу,  підготовки методичної літератури, використання технічних засобів навчання, обміну досвідом педагогічної роботи,  організації підвищення кваліфікації викладачів,  налагодження ефективних зв’язків методичного характеру з іншими навчальними закладами. Рада є дорадчим органом.

1.2. Загальне керівництво методичною діяльністю МІХМД здійснює проректор з навчально-методичної та виховної роботи,  який одночасно є головою науково-методичної ради.

1.3. До складу науково-методичної ради, крім голови, входить заступник голови, секретар та члени ради з числа працівників науково-методичного відділу та викладачів кожної з кафедр, які мають значний досвід навчально-методичної роботи.

1.4. Науково-методична рада здійснює свою роботу на основі плану, розробленого на навчальний рік і затвердженого на її засіданні.

1.5. Засідання науково-методичної ради проводиться один раз на місяць,  крім літнього канікулярного періоду.

1.6. Рішення ради приймаються шляхом голосування звичайною більшістю голосів.

1.7. Рекомендації науково-методичної ради виносяться на розгляд Вченої ради МІХМД.

1.8. Науково-методичній раді підпорядковані методичні комісії, які створюються періодично рішенням ради для втілення певних проектів науково-методичного або навчально-методичного характеру.

  1. ЗАВДАННЯ НАУКОВО — МЕТОДИЧНОЇ РАДИ МІХМД

2.1. Планування, організація, контроль та коригування методичної роботи з усіх форм та освітньо-кваліфікаційних рівнів.

2.2. Розгляд і обговорення вузлових питань навчально-методичної роботи у закладі і упорядкування відповідних рекомендацій.

2.3. Вивчення і аналіз навчально-методичної документації, яка відображає зміст навчання (програм, підручників, навчально-методичних посібників тощо).

2.4. Аналіз планів семінарських,  практичних і лабораторних занять кафедр, тематики наукових і дипломних робіт з метою напрацювання рекомендацій.

2.5. Аналіз якості і стану всіх видів методичної роботи кафедр.

2.6. Розробка вимог до методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

2.7. Розгляд і обговорення на основі попередньої експертизи кафедри оригінал-макетів навчально-методичної літератури,  визначення їх відповідності до діючої нормативно-правової бази,  науково-методичного рівня, прийняття мотивованих рекомендацій Вченій раді щодо доцільності їх видання

2.8. Експертиза навчально-методичних матеріалів з технологій навчання.

2.9. Розгляд та затвердження методичних матеріалів з усіх видів занять.

2.10. Керівництво виданням навчально-методичної літератури

2.11. Організація творчих зв’язків з іншими навчальними закладами, державними та громадськими освітніми установами та організаціями.

2.12. Участь в організації науково-методичних конференцій на рівні ВНЗ, України та міжнародних.

2.13. Організація семінарів,  виставок,  презентації навчально-методичної літератури.

2.14. Організація і проведення методичних семінарів.

2.15. Контроль за роботою методичних семінарів кафедр.

2.16. Контроль за роботою методичних комісій.

2.17. Планування, організація підвищення кваліфікацій викладачів та контроль за її здійсненням.

2.18. Організація у бібліотеці і навчальних кабінетах виставок навчально-методичної літератури.

2.19. Впровадження кращого досвіду методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

  1. ПРАВА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

3.1. Запит та одержання від кафедр та  інших підрозділів ВНЗ необхідних для здійснення покладених на неї завдань відомостей і навчально-методичних матеріалів.

3.2. Залучення професорсько-викладацького складу як авторів,  рецензентів і консультантів навчально-методичних матеріалів.